سفیر امارات متحده عربی در چین بازدید SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در تاریخ 10 ژانویه سال 2015، سفیر امارات متحده عربی در چین SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، که مدیر بخش پزشکی سفارت امارات متحده عربی است بازدید کردند. او به نمایندگی از کل سفارت امارات متحده عربی در چین بود و بازدید از محیط زیست پزشکی، مرکز و زندگی واقعی از بیماران از امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری قابل درک باشد.

علاوه بر این، او همچنین در بحث از درمان منحصر به فرد، توسعه آینده با کارشناسان ما، سر گروه و رئیس بیمارستان شرکت کردند. چه چیزی بیشتر، او همچنین اثر درمانی با یک بیمار به منظور درک اثر واقعی بهتر بحث شده است.

در واقع، این است که اولین بار برای SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری به دعوت نماینده به دیدار نیست. و نکته مهم این است که درمان های منحصر به فرد ما ثابت می شود موثر است و تأیید شده است. با کمک درمان سیستماتیک ما، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس برای یک زندگی عادی داشته باشد؛ برای افرادی که در مرحله پیشرفته همچنین می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به بیماران بیشتر و بیشتر CKD (مزمن کلیه بیماری) به یک زندگی بهتر، بدون توجه به جایی که آنها هستند و آنها چه کسانی هستند. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد نمی ارتباط با ما، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/news/1467.html





:: برچسب‌ها: اخبار، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، بیمارستان بیماری های کلیه در چین ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: